Wyzwania współczesnego zarządzania strategicznego
Odpowiedzialność: | redakcja naukowa Agnieszka Sopińska, Piotr Wachowiak. |
Hasła: | Zarządzanie strategiczne |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2017. |
Opis fizyczny: | 508 stron : ilustracje ; 24 cm. |
Uwagi: | Bibliografia przy rozdziałach. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
- Wprowadzenie
- CZĘŚĆ I. ISTOTA WSPÓŁCZESNEGO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO
- Andrzej K. Koźmiński
- W poszukiwaniu nowego paradygmatu ekonomicznych strategii
- Jerzy Niemczyk
- Uniwersalne archetypy zarządzania strategicznego
- Jerzy Rokita, Agnieszka Dziubińska
- Dwa spojrzenia na strategię w złożonych systemach organizacyjnych
- Ewa Stańczyk-Hugiet
- Implementacja strategii. Idea i uwarunkowania
- Jan Lichtarski
- O rozwoju systemu zarządzania przedsiębiorstwem w perspektywie strategicznej
- Wojciech Dyduch, Mariusz Bratnicki
- Współczesne kierunki badań w zarządzaniu strategicznym na świecie
- Elżbieta Urbanowska-Sojkin
- Wybory strategiczne w przedsiębiorstwach - fundamentalne wyzwanie badawcze
- Andrzej Kaleta, Anna Witek-Crabb
- Paradoksy współczesnego zarządzania strategicznego
- Jan Skalik
- Meandry strategicznego podejścia do zarządzania zmianami w organizacjach gospodarczych nastawionych na rozwój
- CZĘŚĆ II. WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO
- Wojciech Czakon
- Tworzenie teorii w naukach o zarządzaniu
- Dorota Jelonek
- Wyzwania dla zarządzania strategicznego w dobie Big Data
- Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
- Ambidexterity w obliczu paradygmatu relacyjnego - wyzwaniem współczesnego zarządzania strategicznego
- Ryszard Borowiecki, Tomasz Kusio
- Zarządzanie wiedzą w sieci - kontekst strategiczny
- Kazimierz Krzakiewicz, Szymon Cyfert
- Strategie imitacji w procesie budowy przewagi konkurencyjnej
- Grażyna Gierszewska
- Zarządzanie strategiczne - wyzwania dla administracji
- Krystyna Poznańska
- Strategiczne zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie
- Maria Nowicka-Skowron, Izabela Krawczyk-Sokołowska, Agata Mesjasz-Lech
- Strategie innowacji w warunkach konkurencyjności
- Stanisław Sudoł
- Innowacyjność technologiczna jako jedna z podstawowych przesłanek strategii przedsiębiorstwa przemysłowego
- Bogdan Nogalski, Przemysław Niewiadomski, Agnieszka A. Szpitter
- Bariery umiędzynaradawiania działalności zaopatrzeniowej w opinii polskich wytwórców - rekomendacje w kierunku elastycznej organizacji
- Elżbieta Marciszewska, Karolina Więcek
- Terroryzm jako jedno ze współczesnych wyzwań zarządzania strategicznego w sektorze lotniczym
- Elżbieta Adamowicz
- Makroekonomiczne uwarunkowania aktywności gospodarczej w Polsce
- Adam Budnikowski
- Korzyści Polski i Europy Zachodniej z handlu międzynarodowego w ujęciu historycznym
- CZĘŚĆ III. ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE INSPIRACJĄ
- DLA INNYCH OBSZARÓW ZARZĄDZANIA
- Arnold Pabian
- Zrównoważone przedsiębiorstwo jako rezultat zarządzania strategicznego
- Marian Strużycki
- Strategiczne aspekty konkurencji i kooperacji w zarządzaniu regionalnym
- Czesław Zając
- Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi - problemy, wyzwania, perspektywy
- Piotr Buła, Agnieszka Żak
- Dyfuzja wspólnych działań w kierunku idei społecznej odpowiedzialności biznesu - CSR 3.0+
- Anna Wójcik-Karpacz, Jarosław Karpacz
- Strategiczna rola społecznej i środowiskowej odpowiedzialności biznesu w kształtowaniu wyników finansowych przedsiębiorstw. Wyzwania w zakresie ewaluacji
- Ryszard Rutka, Małgorzata Czerska
- Kultura organizacyjna a innowacyjność organizacji - kontekst strategiczny i operacyjny
- Marta Juchnowicz, Hanna Kinowska
- Strategie wynagrodzeń w różnych strategiach biznesowych
- Anna Karmańska
- Wrażliwość systemu pomiaru dokonań na imperatyw kreowania wartości. Wyzwanie dla strategicznej rachunkowości zarządczej
- Stanisław Macioł
- O strategicznych celach rozwoju polskich publicznych uczelni ekonomicznych w obszarze kształcenia *
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)