Powiatowa Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie

book
book

Wyzwania współczesnego zarządzania strategicznego





Odpowiedzialność:redakcja naukowa Agnieszka Sopińska, Piotr Wachowiak.
Hasła:Zarządzanie strategiczne
Adres wydawniczy:Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2017.
Opis fizyczny:508 stron : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia przy rozdziałach.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Wprowadzenie
  2. CZĘŚĆ I. ISTOTA WSPÓŁCZESNEGO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO
  3. Andrzej K. Koźmiński
  4. W poszukiwaniu nowego paradygmatu ekonomicznych strategii
  5. Jerzy Niemczyk
  6. Uniwersalne archetypy zarządzania strategicznego
  7. Jerzy Rokita, Agnieszka Dziubińska
  8. Dwa spojrzenia na strategię w złożonych systemach organizacyjnych
  9. Ewa Stańczyk-Hugiet
  10. Implementacja strategii. Idea i uwarunkowania
  11. Jan Lichtarski
  12. O rozwoju systemu zarządzania przedsiębiorstwem w perspektywie strategicznej
  13. Wojciech Dyduch, Mariusz Bratnicki
  14. Współczesne kierunki badań w zarządzaniu strategicznym na świecie
  15. Elżbieta Urbanowska-Sojkin
  16. Wybory strategiczne w przedsiębiorstwach - fundamentalne wyzwanie badawcze
  17. Andrzej Kaleta, Anna Witek-Crabb
  18. Paradoksy współczesnego zarządzania strategicznego
  19. Jan Skalik
  20. Meandry strategicznego podejścia do zarządzania zmianami w organizacjach gospodarczych nastawionych na rozwój
  21. CZĘŚĆ II. WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO
  22. Wojciech Czakon
  23. Tworzenie teorii w naukach o zarządzaniu
  24. Dorota Jelonek
  25. Wyzwania dla zarządzania strategicznego w dobie Big Data
  26. Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
  27. Ambidexterity w obliczu paradygmatu relacyjnego - wyzwaniem współczesnego zarządzania strategicznego
  28. Ryszard Borowiecki, Tomasz Kusio
  29. Zarządzanie wiedzą w sieci - kontekst strategiczny
  30. Kazimierz Krzakiewicz, Szymon Cyfert
  31. Strategie imitacji w procesie budowy przewagi konkurencyjnej
  32. Grażyna Gierszewska
  33. Zarządzanie strategiczne - wyzwania dla administracji
  34. Krystyna Poznańska
  35. Strategiczne zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie
  36. Maria Nowicka-Skowron, Izabela Krawczyk-Sokołowska, Agata Mesjasz-Lech
  37. Strategie innowacji w warunkach konkurencyjności
  38. Stanisław Sudoł
  39. Innowacyjność technologiczna jako jedna z podstawowych przesłanek strategii przedsiębiorstwa przemysłowego
  40. Bogdan Nogalski, Przemysław Niewiadomski, Agnieszka A. Szpitter
  41. Bariery umiędzynaradawiania działalności zaopatrzeniowej w opinii polskich wytwórców - rekomendacje w kierunku elastycznej organizacji
  42. Elżbieta Marciszewska, Karolina Więcek
  43. Terroryzm jako jedno ze współczesnych wyzwań zarządzania strategicznego w sektorze lotniczym
  44. Elżbieta Adamowicz
  45. Makroekonomiczne uwarunkowania aktywności gospodarczej w Polsce
  46. Adam Budnikowski
  47. Korzyści Polski i Europy Zachodniej z handlu międzynarodowego w ujęciu historycznym
  48. CZĘŚĆ III. ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE INSPIRACJĄ
  49. DLA INNYCH OBSZARÓW ZARZĄDZANIA
  50. Arnold Pabian
  51. Zrównoważone przedsiębiorstwo jako rezultat zarządzania strategicznego
  52. Marian Strużycki
  53. Strategiczne aspekty konkurencji i kooperacji w zarządzaniu regionalnym
  54. Czesław Zając
  55. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi - problemy, wyzwania, perspektywy
  56. Piotr Buła, Agnieszka Żak
  57. Dyfuzja wspólnych działań w kierunku idei społecznej odpowiedzialności biznesu - CSR 3.0+
  58. Anna Wójcik-Karpacz, Jarosław Karpacz
  59. Strategiczna rola społecznej i środowiskowej odpowiedzialności biznesu w kształtowaniu wyników finansowych przedsiębiorstw. Wyzwania w zakresie ewaluacji
  60. Ryszard Rutka, Małgorzata Czerska
  61. Kultura organizacyjna a innowacyjność organizacji - kontekst strategiczny i operacyjny
  62. Marta Juchnowicz, Hanna Kinowska
  63. Strategie wynagrodzeń w różnych strategiach biznesowych
  64. Anna Karmańska
  65. Wrażliwość systemu pomiaru dokonań na imperatyw kreowania wartości. Wyzwanie dla strategicznej rachunkowości zarządczej
  66. Stanisław Macioł
  67. O strategicznych celach rozwoju polskich publicznych uczelni ekonomicznych w obszarze kształcenia *

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Czytelnia
ul. Warszawska 34

Sygnatura: 005
Numer inw.: 37153
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.