Powiatowa Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie

book
book

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją





Odpowiedzialność:red. nauk. Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska ; aut. Krzysztof Andruszkiewicz [et al.].
Hasła:Marketing
Organizacja
Zarządzanie
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012.
Opis fizyczny:361 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 333-337. Indeks.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. I.Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań
  2. marketingowych
  3. 1.Istota i znaczenie badań marketingowych
  4. 1.1.Dane i informacje marketingowe
  5. 1.2.Badania marketingowe jako ogniwo systemu informacji marketingowej
  6. 1.3.Pojęcie i geneza badania marketingowego
  7. 1.4.Cel i zakres badań marketingowych
  8. 1.5.Rodzaje badań marketingowych
  9. 1.6.Organizacja badań marketingowych
  10. 1.7.Etyka w badaniach marketingowych
  11. 2.Przygotowanie badania marketingowego
  12. 2.1.Etapy przygotowania badania
  13. 2.2.Zdefiniowanie problemu badawczego i poszukiwanie oczekiwanych informacji
  14. 2.3.Dobór próby do badania
  15. 2.4.Wybór metody zbierania danych i przygotowanie instrumentów służących do pomiaru
  16. 2.5.Pozostałe czynności przygotowawcze
  17. 3.Gromadzenie danych pierwotnych
  18. 3.1.Informacje wstępne
  19. 3.2.Ilościowe dane pierwotne
  20. 3.3.Jakościowe dane pierwotne
  21. 4.Budowa instrumentu pomiarowego
  22. 4.1.Pojęcie i rodzaje instrumentów pomiarowych
  23. 4.2.Zasady budowy kwestionariusza badawczego
  24. 4.3.Zasady budowy, kolejność i rodzaje pytań kwestionariuszowych
  25. 4.4.Skale pomiarowe i skalowanie odpowiedzi
  26. 5.Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników
  27. 5.1.Redukcja i redakcja danych
  28. 5.2.Analiza i interpretacja danych
  29. 5.3.Prezentacja danych i wyników badania
  30. 5.4.Ocena wyników badania
  31. 5.5.Możliwe błędy w badaniu marketingowym
  32. 5.6.Korzyści ze stosowania programów SPSS i STATISTICA
  33. 6.Statystyka w badaniach marketingowych
  34. 6.1.Cel i zakres stosowania statystyki w badaniach marketingowych
  35. 6.2.Mierniki stosowane do opisu statystycznego badanej populacji i próby
  36. 6.3.Wnioskowanie statystyczne w analizie struktury zjawisk rynkowych
  37. 6.4.Analiza związków przyczynowo-skutkowych między badanymi zmiennymi rynkowymi
  38. 6.5.Analiza dynamiki zjawisk rynkowych
  39. 6.6.Obliczanie mierników statystycznych z wykorzystaniem programu Microsoft Excel
  40. 7.Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją
  41. 7.1.Specyfika Internetu w procesie badań marketingowych
  42. 7.2.Źródła danych w internetowych badaniach marketingowych
  43. 7.3.Badania ilościowe i jakościowe w Internecie
  44. 7.4.Segmentacja e-klientów i jej kryteria
  45. 8.Międzynarodowe badania marketingowe
  46. 8.1.Specyfika działalności przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych
  47. 8.2.Istota i znaczenie podejść emic i etic w międzynarodowych badaniach marketingowych
  48. 8.3.Czynniki określające wtórne źródła danych w międzynarodowych badaniach marketingowych
  49. 8.4.Rodzaje i zakres pierwotnych źródeł danych w międzynarodowych badaniach marketingowych
  50. 8.5.Typologia międzynarodowych badań marketingowych
  51. II.Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków
  52. 9.Badanie i pomiar satysfakcji klienta
  53. 10.Badanie lojalności klienta
  54. 11.Badanie zachowań konsumentów
  55. 12.Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa
  56. 13.Badanie nowego produktu
  57. 14.Badanie cen
  58. 15.Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji
  59. 16.Badanie wybranych narzędzi promocji
  60. 16.1.Reklama
  61. 16.2.Promocja sprzedaży
  62. 17.Studia przypadków
  63. 17.1.Badanie marketingowe dla Kwiaciarni Wysyłkowej "Bratek"
  64. 17.2.Badanie i pomiar satysfakcji klienta w Pizzerii "Arturo"
  65. 17.3.Bankowość elektroniczna - badanie lojalności klientów
  66. 17.4.Badanie marketingowe dla firmy KRA-NAP
  67. 17.5.Badanie marketingowe dla firmy Doris-Davidson
  68. 17.6.Planetarium
  69. 17.7.Wprowadzenie na rynek nowego produktu
  70. 17.8.Badanie ceny produktu
  71. 17.9.Badanie skuteczności kampanii marketingowej firmy Top Furniture S.A.
  72. 17.10.Ekspansja międzynarodowa firmy Beauty
  73. 17.11.Agencja Rozwoju

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Czytelnia
ul. Warszawska 34

Sygnatura: 339.138
Numer inw.: 36423
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.